На Старосамбірщині машини їздять швидше, ніж в Німеччині?

На Старосамбірщині машини їздять швидше, ніж в Німеччині?

Якщо раптом депутати, зійшовшись на сесію, перестануть говорити про дороги, то може скластися неправильне враження, мовляв, проблеми не існує... Тому Іван Пикус, обранець Старосамбірської районної ради, знову згадав шляхи у бік Мшанця і Тур’є. Додав, що кошти, які виділяють на ремонт, мізерні, але громадам треба пильнувати, як ці гроші використовують, бо у звітах - начебто тисячі, а на дорогах - діри.

ІДЕЮ поговорити про наші дороги підтримали і інші обранці. Наприклад, у районі є серйозна проблема з ремонтом мостів. Так склалося, що про дороги говорять значно частіше, хоча вони, як кажуть, на землі лежать, а мости ж у повітрі висять і транспорт руйнує їх, мабуть, швидше, ніж шляхи. Цьогоріч, розповіла голова ради Тетяна Терлецька, на дороги України уряд закладає 55 мільярдів гривень, але то кошти, як правило, не на мости. Про мости говорили торік, навіть оголосили 2018-й «Роком мостів», але, судячи з усього, це лише декларація. Через погані дороги чи з інших причин, автоперевізники відмовляються возити пасажирів. Такі проблеми є у Великій Волосянці, Ріп’яно. А Ігор Бегей попросив (якими б не були причини), щоб Самбірське АТП-14608 відновило вигідний рейс «Дроздовичі-Старий Самбір», який наказав довго жити на початку року. Депутати подумали і вирішили: треба кликати на сесію керівника автопідприємства, бо є багато питань. Таке, до слова, роблять уже не вперше, але досвід показує, що коли перевізники приходять на бесіду, питань залишається небагато.

Дивовижна річ: нема доріг - зле, з’являються асфальтівки - ще гірше, бо люди гинуть. Правоохоронці розповіли депутатам, що у 2017-му на шляхах Старосамбірщини загинуло 5 осіб, у 2018-му - 6. І нинішній рік уже приніс неприємні сюрпризи... У поліції кажуть, що причинами смертей є перевищення швидкості, не виключено, підігріті алкоголем. Тема настільки захопила депутатів, що вони почали з’ясовувати, на скільки ефективними є штрафи за перевищення швидкості. Для початку їм відповіли, що нема відповідної апаратури, яка вимірює швидкість. І це проблема усієї України. Тому говорити про ефективність штрафів, гадаємо собі, зайве. Хоча Віктор Гейник доповнив тему оригінально: на наших теренах водії їздять на таких швидкостях, що навіть в Німеччині на добрих автобанах шофери не ризикують так літати. А ще підняли проблему забруднення доріг великим транспортом. Кожного сезону важка техніка земельних латифундистів. виїжджаючи з полів, посіває асфальтівки болотом, які створюють небезпеку іншим. І за це штрафи є... Ігор Піхоцький висловив побажання правоохоронцям перевірити, чи мають світловідображаючі пристрої «водії» фір та велосипедисти. Не секрет, що як одні, так і інші їздять не обочинами у нічний час, а посеред дороги...

Ось такі у нас станом на сьогодні дорожні ситуації...

Роман ІВАНЧУК.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити