Кожного дня горяни тричі скаржаться

Кожного дня горяни тричі скаржаться

А чи знаєте ви, скільки разів скаржилися мешканці Старосамбірщини владі чи на владу? Цікава цифра - 1230 разів, з них на гарячу лінію «112» - 647. Це не просто арифметика, це людські біди, нерви і невирішені проблеми.

КЕРУЮЧИЙ справами РДА Микола Год озвучив їх під час засідання колегії. Хоча, як виглядає, не все вже так зле, бо 543 скарги торік вирішили позитивно, у 595 випадках дали людям роз’яснення. Нездійсненними у районі (перейшли у рік нинішній) залишається вісім проблем, які стосуються ремонту доріг, перепадів струму, ремонту огорож мостів і таке інше. Над цим працюють. До речі, з початку року скаргами на електролічильники та перепади струму владу закидали мешканці Ясеницезамкової сільради. Нас у всьому цьому зацікавило трохи інше - чи не забагато скарг пишуть горяни? Адже скарги - то невдоволення владою, чи не так? Голова РДА Іван Грись розповів нам, що треба до цієї теми підходити з іншого боку: якщо люди звертаються, значить вірять владі і сподіваються на неї. Зрештою, добре що інформують про проблеми. З другого боку, народ уже привчився: коли щось не так, то треба телефонувати на «гарячу лінію». Додамо, що в облдержадміністрації цю «лінію» дуже пильнують - терміни виконання особливо. Трапляється, що на якусь скаргу в область дає місцевим чиновникам від кількох годин до кількох днів. Кількість звернень, зокрема, впливає і на показник рейтингу району. Звісно ж, чим менше скарг, тим ліпше.

Роман ПОГОНИЧ.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити