Дороги до кордону влада обіцяє відремонтувати через 5 років

SambirWZ
314

Дороги до кордону влада обіцяє відремонтувати через 5 років

Голова Львівськоі? ОДА Максим Козицькии? провів онлаи?н-зустріч із воєводою Підкарпатським Евою Леніарт щодо будівництва міжнародного автомобільного пункту пропуску Нижанковичі – Мальховичі. Відповідно до Договору між Урядом Украі?ни та Урядом Польщі, украі?нській стороні виділили кредит – 19, 5 мільйонів євро для будівництва під’їзноі? дороги Нижанковичі – Самбір – Дрогобич – Стриий.

СТАНОМ на сьогодні, ми отримали позитивний висновок щодо будівництва та подали документи на отримання дозволів для початку робіт, які орієнтовно розпочнуться весною,  зазначив очільник області. У відповідь воєвода Підкарпатськиий Ева Леніарт зазначила, що вартість будівництва пункту пропуску – 109 мільийонів злотих. Заплановании? термін – 4 роки. Польська сторона очікує завершення тендерних процедур на будівельні роботи.

У межах онлайн – розмови порушили питання відновлення міжнародного залізничного сполучення Загуж (Польща) – Хирів (Україна) з продовженням маршруту по коліій європеи?ського стандарту в напрямку Нижанковичі – Перемишль.

Упродовж 2023-2026 років ЄС готовий інвестувати у будівництво п’яти нових пунктів пропуску на Львівщині 100 млн. євро. Нині це лише амбіція, проєкт, втім в області готують документацію для початку ремонтів доріг на під’їздах до майбутніх пунктів пропуску. Йдеться про ремонт 170 км автошляхів. На Львівщині планують відкрити п’ять нових пунктів пропуску на кордоні із Польщею – це, зокрема, Мшанець – Бандрув, Лопушанка – Міхновець та Боберка – Смьольнік у новоствореному Самбірському районі. Максим Козицький каже, що нині готують проєктні рішення для початку робіт на під’їздах до майбутніх пунктів пропуску. Далі дороги прокладатиме «Укравтодор» в рамках програми «Велике будівництво». І уточнив, що у 170 кілометрів увійдуть, у тому числі траси Боберка – Бориня, Мшанець – Стрілки, Турка-Лопушанка. Орієнтовна кошторисна вартість – 4 млрд грн.

Поруч з тим, у громаді запитують: навіщо усі ті дороги у напрямку ще не створених міжнародних пунктів пропуску, якщо до створеної давно «Смільниці» дорога хоч якась є, а жодна влада не турбується, що вона з квітня закрита для подорожувальників. Таке відчуття, що ті провінційні пункти пропуску в принципі нікому просто не потрібні.

Роман ІВАНЧУК.

Вас це може зацікавити