Війни пасажирів та водіїв продовжуються

SambirWZ
4

Війни пасажирів та водіїв продовжуються

Уже не раз ми писали про негативне ставлення водіїв “маршруток” до пасажирів. Нещодавно до нас зателефонувала жителька села Стрілки пані Анастасія і розповіла історію, що почалася у неї 24 серпня та мала продовження. Жінка, як завжди, їхала своїм звичним маршрутом, от і цього разу сіла в автобус за напрямком Самбір-Тур’є.

Поки в салоні всідалися пасажири, туди зайшов водій з цигаркою і горнятком кави. Пані Анастасія зробила йому зауваження, мовляв не слід палити в автобусі, бо тут сидять люди. Відразу отримала від водія категоричну відповідь у грубій формі: це його авто, він хазяїн і буде в ньому робити все, що заманеться. Звичайно, частина пасажирів також висловила невдоволення поведінкою хазяїна, інші мовчки спостерігали за сценою, тихо стояла і вагітна жінка (чомусь ніхто їй не поступився місцем), якій, напевно, найбільше дошкуляв цигарковий дим.


Коли маршрутканабиласялюдьми, шофер почав збирати гроші. Пані Анастасія показала пенсійне посвідчення, на яке водій відреагував з обуренням, мовляв, пільги відмінені і якщо ще раз побачить її на зупинці, то в маршрутку не пустить.

За іронією долі, 31 серпня наша героїня знову малащастяпотрапити у той же автобус. Водій, звісно ж, її упізнав і з криком почав вимагати гроші. Жінка йому відмовила, демонструючи папір з розясненням про пільги від голови Старосамбірської РДА. Але консенсусу досягти не вдалося і хазяїн почав виганяти пасажирку. Люди заступилися за неї, а два чоловіки порадили звернутися зі скаргою у міліцію, і навіть обіцяли бути свідками.

А ще перед цією історією, 14 серпня, коли їхала в маршрутціСтарий СамбірСтрільбичіСтара СільСтара Ропа“, пані Анастасія поцікавилася вже у іншого водія, чи можна зупинитися біля фірми, яка виготовляє памятники, на що отримала відповідь: зупинка є, але лише за додаткову плату. Настала словесна перепалка, після якої жінка звернулася зі скаргою до керівника підприємства. Їй відповіли, що на цьому місці зупинки нема, а звільнити чи покарати водія вони не можуть, бо то його власне авто і заміни йому нема.

Було б добре, якби керівники фірм-автоперевізників, коли беруть на роботу водіїв, звертали увагу не тільки на їхню професійність у керуванні транспортом, а й на вміння культурно спілкуватися з людьми, бути комунікабельними. Багатьом зараз важко, багато хто на нервах їздить, але найперше і за будь-яких обставин потрібно залишатися людьми.

 

Юрій Барна.

Вас це може зацікавити

Залишити комментар