Купили собі телефон з гарантією
Близько року, розповів нам наш читач і, до слова, юрист за фахом, Роман Мацьків, придбав матері мобільний телефон вартістю близько 3 тисяч гривень. В магазині “Алло” дали гарантійний талон, мовляв, якщо протягом року щось таке погане станеться з трубкою, то її відремонтують безкоштовно.
Року не минуло, телефон “заґлючив” і пан Роман узяв і відніс покупку в “Алло”. Там розповіли, у який київський сервісний салон треба відправити. Відправили. Отримали. Телефон як не працював, так і не працює. Знову “Алло”, знову сервісний центр, знову відповідь, мовляв, нічого вам не відремонтуємо, бо у телефон було чуже зовнішнє втручання. Пан Роман цю відповідь прокоментував так: можна подумати, що моя мама у віці під шістдесят вхопила викрутку чи стамеску і полізла ремонтувати телефон… Знову в “Алло” і третя відправка дорогоцінного телефона у Київ… Яким буде результат, побачимо. Наразі пан Роман зі своєю мамою зі сумом згадують той день, коли пішли в “Алло” за презентом. До слова, в редакцію стікається багато скарг на сервісні центри з обслуговування мобільних. Видно, посмішка, з якою вам пропонують товар і гарантії, втрачають свою привабливість…
Роман ІВАНЧУК.