На вулицю Коновальця у Самборі уже шукають ремонтників

SambirWZ
229

На вулицю Коновальця у Самборі уже шукають ремонтників

А може й у нас дорожні майстри повинні давати гарантію на свої дорогоцінні послуги?

Маємо добру новину для мешканців вулиці Коновальця в Самборі. І не тільки, бо цей шлях – то об’їзна дорога на Старий Самбір – від лісгоспу до «Сільгосптехніки», задіявши яку місто позбудеться транспортних колапсів у мікрорайоні ринку, вулиць Валової, Торгової чи Січових Стрільців. 

Є НАДІЯ, що транзитний транспорт в центр Самбора не в’їжджатиме і старосамбіряни не ґниратимуть на те, що зі свого міста доїжджають до нас швидше, ніж їдуть по самому Самбору.

Отож, на 8 липня був призначений тендер з пошуку виконавця робіт. Дай Боже, щоб підрядник знайшовся швидко і там само швидко взявся до роботи. Капітальний ремонт охопить майже 2,5 кілометра дороги. Нам цікаво, чи дійде вулиця Коновальця аж попри водоканал і вверх до вулиці Шевченка, що було б просто ідеально… Дорожні аналітики нам твердять, що самбірська земля – лише до водоканалу, далі – ґрунти Стрілковицької сільради, тобто району, і використовувати гроші міста на чужій території уже не можна. Віримо, що це так, але плекаємо надію на інше: у жовтні будуть місцеві вибори, а Стрілковицька громада, згідно з Перспективним планом, входитиме у Самбірську… То може й дорогу дотягнуть до траси Самбір – Старий Самбір?

Не можу не пригадати одне історичне для відрядження – в Устрики Долішні (Польща). Разом з тодішнім головою Старосамбірської районної ради Володимиром Горбовим задумали серію репортажів про польське життя. Це був початок двохтисячних і все це ще було цікавим. У тодішнього очільника міста Генріха Солуйї по нашому просто запитав: чому у вас дороги ліпші, ніж і нас. Як людина культурна він про наші дороги не оповів нічого. а про свої розтлумачив доступно. Наприклад, треба відремонтувати кілометр дороги і мерія оголошує всепольський конкурс. Зголошуються різні фірми, хоча перевагу віддають не тій, яка запропонує менше, а тій, яка доведе свою працездатність, оперативність в роботі, а головне – якість. При торгах фірма хвалиться своєю роботою в інших містах, а замовник може перевірити, чи справді дороги конкурсанта якісні. А найголовніше – фірма, яка виграла право на роботу, потім в залежності від угоди, чи то три роки, чи то п’ять сама пильнує цю дорогу і, якщо десь вилізе якась ямка чи тріщина, то, не чекаючи команди або нарікань замовника замовника, сама їде і латає. Боже, як там у тій Польщі все просто, подумав собі тоді, коли ми поверталися через «Смільницю» у Старий Самбір дуже паскудною українською «трасою».

У понеділок під час пресконференції міського голови Юрія Гамара ми перепитали, до якого місця в Самборі буде рахуватися вулиця Коновальця? І почули у відповідь про співфінансування з міської та обласної влад. Не будемо акцентувати увагу на мільйонах, бо їх начебто багато, але, за попередніми підрахунками, грошей мало б вистачити на капремонт від вулиці Івана Франка до останніх будинків на Коновальця. Якщо буде змога, підуть далі. Проєктно-кошторисна документація виготовлена на увесь шлях аж до траси на Старий Самбір, але як воно вийде насправді, сказати наразі складно ще й через те, що через коронавірус суттєво зменшилася дохідна частина місцевого бюджету. За підрахунками фахівців, увесь об’їздний шлях коштуватиме, станом на сьогодні, близько 20 мільйонів гривень.

Роман ПОГОНИЧ.

Вас це може зацікавити