Олег Домчак провадить дорожню революцію

SambirWZ
1

Олег Домчак провадить дорожню революцію

Самбірщині роками нав’язували думку про те, що у нас чи не найгірші в області дороги і ради на це нема. І буде ще гірше… Депутати дружно сходилися на сесії, вислуховували звіти дорожників, у яких оптимізму не було і на тому все закінчувалося. Ми вже не раз писали, що «Високий Замок» виступав з ініціативою про те, що треба заборонити говорити про дороги, бо то тільки нарід дратує. Мовляв, не можемо ремонтувати, не треба і балакати…

Нинішнього року ситуація докорінно змінилася і обиватель це побачив. Можна констатувати той факт, що почасти бездоріжжя позбулися Чайковичі, Підгайчики, Рудки – у бік Михайлевич, Корналовичі-Гординя – у бік Дублян, Ралівка – у бік Кульчиць. На це використано близько 10 мільйонів гривень обласного бюджету. За словами голови РДА Олега Домчака, є сподівання, що до кінця року область ще додасть грошей і тоді можна буде задіяти інші  дороги. Крім того, Олег Іванович твердить, що район за підтримки народного депутата Ярослава Дубневича уже малює плани на наступний рік. Головним завданням на наступний рік є капітальний ремонт дороги зі Самбора до Львова за зразком напрямку Львів – Шегині. У планах – залучити ще більше коштів обласного бюджету на  дороги, зважаючи на той факт, що у нас роками капітально не ремонтувалися шляхи. Самбірщину область обділяла увагою. Крім того, Олег Домчак говорив і про позабюджетні гроші, які використали на ремонт доріг у Нагірному, Вільшанику, Черхаві, Новому Калинові, Калинові, Сприні. Нині можна звітувати про ямковий ремонт на виїздах зі Самборі у бік Дрогобича, Мостиськ, Старого Самбора і Львова. Звичайно, це все  далеко до ідеалу, але уже прорив у дорожній проблемі.

Знаєте, дуже легко написати слово «позабюджетні кошти», але дуже непросто вони приходять. Це гроші, які Олег Домчак залучив після того, як попрацював з інвесторами чи великими землевласниками. Почали нарешті діяти соціальні угоди, згідно з якими багатії, що наживаються на наших землях, стали платити гроші не у чиюсь кишеню, а на соціальний розвиток, зокрема і дороги. Долучилися своїм коштом і підприємці. Тобто, частина доріг стала проїжджою завдяки громадам. Чому раніше так не робили, нам важко сказати… Чому це почала робити команда Олега Домчака, пояснити легше. З одного боку, терпіти бездоріжжя  було уже практично неможливо. Це перше. І друге. Олег Домчак ще на початку своєї роботи у «білому домі» вирішив взятися за найболючішу тему району і “вилікувати” її. Тим болем  були дороги. Ще півтора року тому під час соціологічних опитувань на тему, які проблеми найбільше гнітять селян, 70 відсотків на перше місце ставили дороги. Гадаємо, що той відсоток, зважаючи на кількість відремонтованих сіл, стане меншим.

Ми не ставили собі за мету вирахувати, скільки кілометрів шляхів стали придатними для їзди, але упевнено можемо констатувати той факт, що нинішнього року відремонтували доріг більше, ніж за  попередні десятиріччя. І це, зверніть увагу, на нестачу коштів у бюджеті, на війну. Олег Домчак твердить, що не все і не завжди можна списувати на економічну кризу чи фронт… Треба просто захотіти щось зробити.

У плані відвертості зазначу про ще один момент. Коли в район прийшов керувати Олег Домчак, то скептики нишком підсміхалися, мовляв, за фахом Олег Іванович – вчитель фізкультури… Тепер же можна говорити про те, що вчитель почасти перевершив у своїх стараннях і результативності чиновників по іншому вчених і з великим керівним досвідом… Тобто, зумів зробити більше, навіть не маючи у районі такого потужного райавтодору, яким він був колись. І останнє. Якщо Олега Домчака нема на робому місці, то він десь на дорогах. Якось навіть до непристойності незвично – перша особа  контролює дорожників. У пана Домчака своє пояснення: людські гроші стелимо на дороги, а тому має бути якість роботи, яку слід пильнувати. Припильнувати навіть за тим, щоб дорожники не продали тачку асфальту комусь на обійстя. Останнім часом, крім доріг, пан Домчак контролює і якість будівництва мостів, зокрема у Сприні та Сусолові. Наступного року  додасть ще три мости…

 

Роман ІВАНЧУК

Вас це може зацікавити

Залишити комментар