Панацея від тиску виявилася підробкою

SambirWZ
55

Панацея від тиску виявилася підробкою

З роками треба уже знатися з лікарями – то серце підтискає, то тиск стрибає, одне слово, потрапив я одного разу в кардіологію під владу завідувачки відділом Ольги Юркевич. Лікування розпочалося, а відтак – став самотужки шукати собі ліки. 

ОДНОГО разу в Інтернеті вичитав, що є препарат, який бездоганно лікує усі мої болячки, бо чистить судини. Перед тим було інтерв’ю з українкою, яка добре себе почуває. Їй, ви не повірите, 132 роки, а вона ще ого! Щоправда, трохи спантеличило те, що старенька свої судини чистить ліками, які її донька передає аж з Німеччини. Підрахував, що дочці має бути уже поза сотню. Якось воно не конче вірилося, але ідея вилікуватися змусила мене проконсультуватися з лікарем Ольгою Юркевич і вона надіслала мені «наліпку», з якої випливало, що Міністерство охорони здоров’я попереджає довірливих, що якраз цей препарат – повна дурня, а аферисти пропихають його через соціальні мережі. От що печально – реклама настільки дохідлива, що я готовий був заради власного здоров’я не пошкодувати якихось 300 гривень.

Добре, що мене вчасно зупинили, а якби потрапив на гачок шахраїв? Уже потім поцікавився у всезнаючого Інтернету, чи такі факти поодинокі, і мені висипалася купа статей та аргументів про те, як спритники дурять довірливих людей. Веду до того, що при покупці в Інтернеті, особливо медикаментів, треба бути дуже обережними. І, гадаю, цікавими вам будуть і такі тлумачення. У Головному територіальному управлінні юстиції Львівської області пояснили, як отримати компенсацію за неякісно надані послуги, які споживач замовляв через Інтернет..

«Перед замовленням послуг онлайн обов’язково прочитайте правила (на сайті, чи в умовах користування додатком), які стосуються компенсації у разі порушення правил надання або неякісного надання послуг. Якщо послуга, яку вам надали, не відповідала її попереднім характеристикам, описаним на сайті чи консультантом – відбулось порушення ваших прав споживача», – розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук.

Якщо послугу надано неякісно, споживач має право на власний вибір вимагати: безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк, відповідного зменшення ціни наданої послуги, безоплатного повторного надання послуги, відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

«Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу, звертайтесь зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується.

Андрій СОВЯК.

Вас це може зацікавити