Самбірська «доля» у «дорозі смерті» поменшала

SambirWZ
34

Самбірська «доля» у «дорозі смерті» поменшала

В народі це нахабство називається приблизно так: «Потішили дурня цьвочком»… Ми багато писали про те, що дорогу Самбір-Дрогобич той же народ охрестив «Дорогою життя», «Дорогою смерті» і «найгіршою дорогою в Україні». Потім від влади пішов добрий сигнал у бік водіїв та пасажирів – почнеться, мовляв, тепла пора року і майстри візьмуться до праці. Не обманули! З настанням спекоти з’явилася техніка і перші відремонтовані кілометри. Щоправда, з боку Дрогобича, але так чи інакше, з якогось боку та мали починати. Ми собі грішним ділом подумали, що до Самбора все одно дійдуть, бо куди дінуться.  

НА ЦЬОМУ радість, схоже, скінчилася, бо недавно чиновники Львівської ОДА розповсюдили цікаву новину: триває ремонт автодороги державного значення Нижанковичі-Самбір-Дрогобич-Стрий на відрізку від Самбора до Дрогобича. За планом, 11 кілометрів траси планують капітально відремонтувати до кінця місяця. Заступниця губернатора Ірина Гримакуточнила: «Ми розпочали ремонт дороги Дрогобич-Самбір загальною протяжністю понад 25 км. Під першу чергу ремонту підпадає відрізок протяжністю 11 км. Сьогодні завершили перші 6 кілометрів – там проклали нову основу, а також нижній шар асфальту. Роботи продовжуються і в межах двох тижнів, тобто до кінця травня, плануємо повністю завершити виконання всіх робіт, в тому числі прокладання верхнього шару асфальту на цьому відтинку».

На решті 14 кілометрах траси Самбір-Дрогобич проведуть ямковий ремонт і поверхневу обробку, що, за словами Ірини Гримак, дасть змогу зберегти дорогу в доброму стані і експлуатувати її в повній мірі щонайменше 2 роки. Якщо ми правильно збагнули, до межі з Дрогобицьким районом дорога буде люкс, а далі – шуфлями у ямки… Чи це справедливо? Як нам видається, ні, але чиновники твердять інакше: «Якщо говорити про загальну кошторисну вартість, то це 230 млн. гривень. На відрізок, який підпадає під ремонт у 2018 році, буде витрачено близько 120 млн. гривень». Представник компанії-підрядника Роман Іваськіврозповів, що до ремонту дорога була у дуже поганому стані, оскільки не ремонтували її понад 20 років. Гарантійний термін експлуатації траси після ремонту – 5 років… Таке враження, що планували витратити одну суму, а коли взялися до роботи, то підрахували, що грошей треба значно більше. Тому самбірську «долю» у ремонті траси ущемили – “тіштеся, дурні, цьвочком”.

Роман ІВАНЧУК.

Вас це може зацікавити

Залишити комментар