Хочете їхати – платіть щедріше

SambirWZ
269

Хочете їхати – платіть щедріше

У наш час дорожчає абсолютно все. Здається, цілі інститути працюють над дилемою: як витягнути з людей побільше грошей? Таке відчуття, що тягнуть за ті послуги, від яких люди не можуть відмовитися і будуть платити. Нам уже оголосили, що з нового року ростиме вартість електроенергії, Інтернету, тепла, а тепер і транспорт туди ж пішов…

ІЗ ГРУДНЯ перевізники Львівщини підняли тарифи на проїзд на приміських маршрутах в середньому на 20 відсотків. Таке рішення пояснюють негативним впливом карантинних обмежень та вимогою возити лише сидячих пасажирів, через що пасажиропотік впав майже удвічі. Зокрема, зросли тарифи у напрямках Городка, Пустомит, Буська, Жовкви, Кам’янки-Бузької… Щоб зберегти рентабельність, зростання мало би бути щонайменше удвічі, але всі розуміють, що всім важко і отримувати прибутки на докарантинному рівні ніхто не збирається. Але вийти хоча би на мінімальний «нуль» мусимо, в іншому разі ми просто зупинимося, кажуть перевізники.

Керівник Асоціації перевізників Львівщини Іван Велійка розповів, що тарифи зросли практично на усіх приміських маршрутах. З його слів, «тарифи мали підняти до виборів, але оскільки було прохання не робити цього, то тарифи підняли вже після». Причому, уточнив, що це прохання не від керівників ЛОДА, а від окремих шефів перевізницьких кампаній, які балотувалися в ради.

Наш найближчий перевізник – Самбірське АТП-14608, не потрапило у попередній перелік напрямків, а тому з надією перепитали у керівника Івана Романяка, що буде у нас? Іван Миколайович не оправдав надій, а розповів, що інші перевізники ще у грудні підняли вартість мінімального проїзду до 10 гривень. Мінімальний – це коли ти увійшов у маршрутку – і відразу даєш 10 гривень. Самбір ще «їздив» за 8 гривень, але з нового року так чи інакше і з відомих усім причин доведеться піднімати вартість до десяти гривень. Проїзд зі Самбора до Львова тепер коштуватиме 67 гривень – це для того, щоб люди орієнтувалися. Серед причин, які змусили його колектив піти на підвищення тарифів, Іван Романяк назвав ще й вартість пального, запчастин та зростання мінімальної зарплати.

За таких умов люди, яким треба добиратися до місця праці громадським транспортом, треба ширше відкривати гаманці.

Роман ПОГОНИЧ.

Вас це може зацікавити