Як зробити так, щоб Самбір обминали транзитні автомобілі?

SambirWZ
33

Як зробити так, щоб Самбір обминали транзитні автомобілі?

До цієї публікації пасував би заголовок «Є ідея!», але це було б банально, бо ідей у кожного хоч греблю гати, але грошей бракує. Хоча є ідеї, що потребують не так вже й багато, але вони окупляться… Про одну з таких розповів депутат міськради Самбора Юрій Лешкович. Мав на увазі транспортну розв’яку.

Наше місто так географічно розміщене, що у принципі опинилося у центрі основних шляхів: з Турки – на Львів, з Дрогобича – на Мостиська. Додайте до цього нескінченного та одвічного руху ще й кількість машин, яка постійно зростає, і у недалекому майбутньому можна прогнозувати транспортний колапс. Ми уже відчуваємо це на вулицях Торговій-Валовій, у центрі Самбора поблизу «білого дому», виїзду на Львів – вулицю Чорновола… Над цією проблемою думали ще за комуністичних часів, коли не було стільки машин, але ж думали… Неспроста тоді вивели об’їзні шляхи: з Чорновола у бік птахофабрики, попри «Омегу» і аж до виїзду на Мостиська. Інший шлях, щоб обминути центральну частину міста, протягнули з вулиці Івана Франка у бік вулиці Коновальця з виїздом на трасу на Старий Самбір. Одначе, дороги зараз у такому жалюгідному стані, що водії ладні тіснитися на Торговій-Валовій, аби лише «не колисатися» на ямах об’їзних шляхів. Висновок, до якого ведемо, не важко спрогнозувати – якщо влада міста спроможеться полагодити об’їзні, то розвантажиться місто, може стане легше дихати – насправді, не вік же вихлопні гази «ковтати». Є ще одна забута вулиця. Якщо їхати з боку Ралівки і щойно «позбутися» моста, то є такий собі непримітний поворот вправо. А там – через переїзд – і на вулицю Клинівка. Свого часу це був шлях до нафторозвідки і з виїздом на вулицю Чорновола біля податкової. Транспорт дрогобицького напрямку обминав центральні вулиці, зокрема, вічно переповнену вулицю Франка, і йшов на Львів… Свого часу казали, начебто цей шлях перекрили, бо на залізничному переїзді трапилася аварія… Справді, товарняки сновигали взад-вперед і, не виключено, дорога таїла небезпеку. Але тепер і поїзди ходять вряди-годи. Отож, якщо б влада зацікавилася і цією дорогою, відремонтувавши її, то зменшився б потік транспорту на Франка – це перше, вважає Юрій Лешкович, і друге – там промислова зона міста, і можна розвивати виробництво, але ніякий інвестор – чи наш, чи іноземний, не піде туди, бо нема транспортного сполучення, точніше, сполучення є, а от доброї дороги нема. Ми розуміємо, що в ратуші, коли прочитають ці міркування депутата, не побіжать з шуфлями рівняти ями, але обдумати, обговорити можна і навіть треба. Бо усе і завжди розпочиналося з ідеї…

Роман ІВАНЧУК.

Вас це може зацікавити

Залишити комментар