Якщо окремі села хочуть маршрутки, то сільради мають доплачувати?
На черговій сесії Старосамбірської районної ради вчергове слухали про проблеми автоперевезень. З усіх підприємств, які возять горян, на поважне зібрання прибув хіба Микола Москаленко, якому і довелося віддуватися за усіх. Хоча сказати, що з боку депутатів були «стріли-громи», не можна. Нам здалося, що є лиш кілька проблемних питань. Наприклад, сполучення Самбір-Тур’є із заїздом у Сушицю, зв’язок з Дроздовичами, доїзд у Рожеве…
АЛЕ цього разу ми почули про те, чого раніше не чули. Виявляється, якщо у ці чи інші, так би мовити, нерентабельні для перевізників села, пускати транспорт, то сільські ради мають доплачувати… Пасажирів обмаль, а відтак – хочете бачити в селі автобус, доплачуйте з бюджету… Наприклад, у місяць Сушиця має платити 27 тисяч. Нам важко казати, що зміниться у справі перевезень, але жодного рішення депутати так і не прийняли. І навіть не знаємо, чому забракло голосів для “ніякого” рішення.
Хотілося б сказати і про інше. Ще за дуже давніх часів, перепрошуємо, за комуністів, проблем з маршрутами не було – нехай за два рази вдень, але їхали у кожне село. Люди знали, що автобус буде, а зрив графіка прирівнювався до скандалу. Ми розуміємо, що ринкові стосунки добралися і до автоперевезень, але людям із забутих сіл від цього не легше. Хоча є і об’єктивна причина, з якою мусимо миритися. Через демографічну ситуацію у селах нема людей і їздити стало нікому.
Роман ПОГОНИЧ.