Якщо окремі села хочуть маршрутки, то сільради мають доплачувати?

SambirWZ
172

Якщо окремі села хочуть маршрутки, то сільради мають доплачувати?

На черговій сесії Старосамбірської районної ради вчергове слухали про проблеми автоперевезень. З усіх підприємств, які возять горян, на поважне зібрання прибув хіба Микола Москаленко, якому і довелося віддуватися за усіх. Хоча сказати, що з боку депутатів були «стріли-громи», не можна. Нам здалося, що є лиш кілька проблемних питань. Наприклад, сполучення Самбір-Тур’є із заїздом у Сушицю, зв’язок з Дроздовичами, доїзд у Рожеве… 

АЛЕ цього разу ми почули про те, чого раніше не чули. Виявляється, якщо у ці чи інші, так би мовити, нерентабельні для перевізників села, пускати транспорт, то сільські ради мають доплачувати… Пасажирів обмаль, а відтак – хочете бачити в селі автобус, доплачуйте з бюджету… Наприклад, у місяць Сушиця має платити 27 тисяч. Нам важко казати, що зміниться у справі перевезень, але жодного рішення депутати так і не прийняли. І навіть не знаємо, чому забракло голосів для “ніякого” рішення.

Хотілося б сказати і про інше. Ще за дуже давніх часів, перепрошуємо, за комуністів, проблем з маршрутами не було – нехай за два рази вдень, але їхали у кожне село. Люди знали, що автобус буде, а зрив графіка прирівнювався до скандалу. Ми розуміємо, що ринкові стосунки добралися і до автоперевезень, але людям із забутих сіл від цього не легше. Хоча  є і об’єктивна причина, з якою мусимо миритися. Через демографічну ситуацію у селах нема людей і їздити стало нікому.

Роман ПОГОНИЧ.

Вас це може зацікавити