Спочатку місця для паркування, потім інспектори…

SambirWZ
458
Кілька місяців тому ми підняли на сторінках газети проблему паркування у Самборі. Проблему, треба сказати, надто запущену, бо вулиці не розширюються, автівок стає щоразу більше, а Самбір з його торговельними та іншими принадами – популярним для подорожувальників.

Ми раді, що цю тему підтримали у ратуші і теж шукають вихід. Приблизно місяць тому зацікавлені уже засідали і думали-гадали, як пустити транспортний потік, аби розвантажити центральні вулиці. Ми пробували з’ясувати, які ж намітки, але порадили дочекатися остаточних рішень, бо усі напрацювання – то наразі ідеї, над якими ще будуть працювати.
Минулого тижня з’явилися свіжі новини з приводу цієї проблеми. Відбулася чергова робоча зустріч, присвячена питанню розробки системи паркування у місті, інформують в ратуші. На зустрічі з міським головою Юрієм ГАМАРОМ, його заступниками та начальниками профільних відділів був присутній Сергій ПАРТИКА, директор компанії «Культура паркування». Цього разу у розмові детальніше зупинилися на організаційних моментах та створенні не лише паркомісць, а й інспекції, яка слідкуватиме за дотриманням правил дорожнього руху.
Проблема паркування і порушення правил дорожнього руху є спільною чи не для усіх міст в Україні. Варто відзначити, що повноваження інспекторів, посади яких пропонують запровадити, будуть відрізнятися від патрульної поліції. Зокрема, інспектор з паркування зможе виписати штраф порушнику без його присутності на місці, що само по собі матиме застережний ефект і сприятиме підвищенню культури паркування.
Під час розмови також обговорювали суми штрафів та ціни на паркування. Важливо, щоб вони були збалансованими та не мали на меті покарання, а радше виховання водіїв і впливали на зміну культури та свідомості. Остаточне рішення щодо впровадження інспекції з паркування прийматимуть депутати міської ради під час сесії.
І ще одна новина з цього ж розряду. У Самборі багато машин. Різних. Інколи непросто припаркувати чотириколісного коня. Значну частину території вулиць у центральній частині міста під стоянки займають приватні таксисти.
Але, як показала рейдова перевірка з правоохоронцями, не всі перевізники, чиї автомобілі стоять під маркою таксі, насправді ними є. Дозвіл стояти їм дає наявність угоди, укладеної із СКП «Об’єднане». Плата не така вже й велика, скоріш символічна. Тому радимо таксистам: укладіть угоду із СКП і таксуйте собі на втіху. Такі перевірки і надалі будуть проводити, констатують в «Об’єднаному». Адміністрація комунального підприємства «Об’єднане» висловлює подяку керівнику місцевої поліції Сергію ЗАХАРЧИКУ за те, що відгукнувся на звернення і в майбутньому надаватиме таку ж допомогу.
Ми не будемо коментувати плату за паркування таксі – якщо мають вносити якусь символічну плату, то нехай так і буде. Головне, щоб це не вплинуло на вартість перевезення пасажирів, бо попит на радіотаксі чомусь знижується, мабуть, через те, що власників автомобілів стає щоразу більше. А от з приводу культури паркування та інспекторів варто сказати, точніше, нагадати. Свого часу у місті була спроба облаштувати паркомати, були інспектори, які ходили від машини до машини і просили оплату. Скажемо відразу: ідея не прижилася. Може через скупіть водіїв, може через скромність паркувальних інспекторів. А от від чого справді варто застерегти владу, то від однієї помилки, яка може поховати добру ідею. Для того, щоб вводити «культуру паркування», спочатку треба знайти місця для самого паркування. І немало місць, а тоді вже запускати інспекторів… Бо вийде так, що підходить інспектор до водія, який припаркувався десь біля тротуару і захоче штраф, а водій йому – скажіть, де припаркуватися? Інспектор не знатиме, що відповісти.

Роман ПОГОНИЧ.

 

Вас це може зацікавити

Залишити комментар