Встиг до першої години дня? Ти вже щасливий!

SambirWZ
465
До редакції уже двічі надходили анонімні листи з приводу того, що пенсіонери не можуть заплатити за комунальні послуги. У банках, пишуть, колись були віконечка – приходив, постояв у черзі, віддав чесно зароблене комунальним олігархам і – спокій. Тепер у банках – якесь одне віконечко на усіх, а банкоматами літні люди користуватися не дуже вміють.

МОЖЕМО пояснити це тим, що увесь світ поволі переходить на нову апаратуру і, видно, нам теж треба вчитися. От тепер кажуть, що практично для усіх пенсіонерів гроші надходитимуть лише на карточки. Листоноші носитимуть пенсії лише певній категорії отримувачів. Але у кожного пенсіонера є молоді родичі, сусіди і конче серед них знайдеться хтось мудрий до банкомату і допоможе стареньким.

Цікавіше з того ж таки анонімного звернення виглядає інший момент, цитуємо лист: «За послуги на пошті стягують якісь комісійні – до обіду по 6.75, а після обіду – більше 10 гривень». У керівника поштового відділення Григорія ЗВІРА ми поцікавилися, що то за дивна різниця, чи дискримінація, і почули абсолютно серйозну відповідь: «Діє акція «Щасливий клієнт», тобто до обіду дешевше. Це закладена комп’ютерна програма. Це своєрідний експеримент, який проводить керівництво Укрпошти» у найбільших поштових відділеннях». Ми свідомі того, що від Григорія Миколайовича тут нічого не залежить, тому самі собі дивуємося: якщо прийшов на пошту вранці, то ти вже автоматично щасливий клієнт? А після обіду вже без щастя? Чесне слово, ми не розуміємося у таких акціях так само, як пенсіонери на банкоматах… Країна чудес!

Роман ІВАНЧУК.  

Вас це може зацікавити

Залишити комментар