РУДКІВСЬКА ДОРОЖНЯ ТРАГЕДІЯ

SambirWZ
1321
Вантажівка-убивця в одну секунду відкрила вічність для трьох людей, а за життя двох дівчаток боряться львівські медики
Є теми, признаюся, за які дуже важко братися – ніби фактаж є, ніби емоції зашкалюють, а не пишеться. Бо важко… Я про страшну аварію в Рудках, яка за долі секунди відібрала три життя. Це страшно – ідеш тротуаром і раптом летить багатотонна туша і світ тьмяніє навічно…

Це сталося 3 вересня після 16.00. Водій сідлового тагяча «Рено», наповнений гравієм, на великій швидкості влетів у Рудки. Фахівці, які потім оцінювали відео з камер стеження, кажуть, що швидкість була в межах 100 кілометрів за годину. Виникає логічне запитання – чому? Адже населений пункт! Уже потім очевидці будуть казати, що водій ще від мостика, який біля Вишнянського технікуму, подавав якісь сигнали, але ніхто не звертав увагу. Якщо вже відмовили гальма, то навіщо багатотонну машину вести у місто, в центральній частині якого завжди багато люду, а дорога не є рівною. зрештою, чи справді відмовили гальма, з’ясує експертиза. Так само, як і іншу версію – з бокової вулички спочатку виїхав один білий бус, потім інший. Так ось, цей інший заледве увернувся від вантажівки-вбивці. Але це дало змогу говорити про те, що став перешкодою, а відтак вантажівка ударилася об бордюр… Але якими б не були версії… Пригадую, свого часу у Рудках вели розмови про те, що місто потребує об’їздної дороги, аби увесь транспорт не шурував через центральну вулицю. Може й потрібен такий шлях, але він би надто багато коштував. Хоча, коли трапляються такі аварії, то й гроші не мають ніякої ціни…

Смертельна машина, виїхавши на тротуар і перекинувшись, відідрала одразу три життя – водія та двох пасажирів. І в’їхала в будівлю. Причому, так дивно, що понівечена кабіна підперла стелю будівлі… Один з очевидців розповів, що вперше в житті побачив на асфальті верх жінки, а нижньої частини тіла не було. Це жах, який ще довго буде стояти перед очима. Через зіткнення загинули і два пішоходи. Дві дівчинки 10 та 15 років, Богу дякувати, вижили, хоча у дуже важкому стані. До речі, у той день інформаційні джерела писали, що одна з дівчаток загинула. Писали навіть тоді, коли поліція цю інформацію спростувала. Обласна екстрена допомога теж розповіла про цю пригоду – було п’ять екіпажів швидких, а заразом висловила вдячність анестезіологам зі Самбора та Дрогобича. Зрештою, дівчаток після надання першої помочі скерували на подальше лікування у Львів. Стан їхній дуже важкий. Одній дитині довелося ампутувати ногу, інша має складну травму в попереку. Дай Боже, їм, ні в чому не винним,  виздоровлення в дитячій лікарні на вулиці Пилипа Орлика. 

Заступник головного лікаря з хірургічної частини Федір ОСИМ підтвердив, що у 10-річної мешканки села Хлопчиці відірвало частину лівої гомілки, також у неї діагностували важку закриту черепно-мозкову травму, політравму, забій головного мозку та тупу травму тазу. Вночі дівчинку прооперували, вона перебуває у стані травматичного шоку. «Стан дуже важкий, але стабільний, сподіваємось на позитивну динаміку», – розповів Федір Осим. 16-річну мешканку села Сусолів госпіталізували з діагнозом закрита черепно-мозкова травма та глибока обширна рана поперекового відділу з пошкодженням хребта. Її також уже прооперували та перевели у реанімацію. Обидві потерпілі наразі перебувають у реанімації.

У селах, де мешкали потерпілі, дуже сумно. Рудківська міська рада відмінила два недільні концерти, які мали відбутися на території громади. Милосердні земляки оголосили збір грошей для Тані з Хлопчиць. Її батько загинув в аварії. Матір по дорозі з Італії до дому. Вдома є ще одна дочка, прикута до ліжка, бо хворіє важкою недугою – ДЦП. Господи, це страшна людська трагедія і добре, що ми небайдужі. Допоможіть Тані – 5375 4141 2573 0456 карта МОНОБАНКу, одержувач Іван Петрівський, брат.

Родич Тетяни Юрій ГІРНЯК розповідав журналістам, що найближчим людям необхідно було прийняти життєво важливе рішення з приводу ампутації ноги. Була дуже велика втрата крові, зробити щось з ніжкою медики не могли. На другій нозі дитини зафіксували 3 відкриті переломи. Також зламані руки, таз та щелепа, зубів немає. Тетянка у комі, в реанімацію нікого не допускають. Мамі. яка приїхала з заробітків, дозволили лише на кілька хвилин побачити дитину. Наразі є лише одна гарна новина – зранку 4 вересня, дитина почала дихати самостійно. 

Про те, які операції проводитимуть дитині, наразі медики з родичами не говорили. Однак вже попередили – якщо все буде добре, то реабілітація триватиме кілька років. Один похід в аптеку родичам обходиться приблизно у 15 тисяч гривень. Лікарі вже застерегли рідних пацієнтки, що варто готувати велику суму грошей.

…Володимир КАЧМАР, батько дівчинки, лиш хвилювався, аби його донька не змерзла. Він не знав, що ця зупинка стане фатальною. Того дня приблизно о 16:00 забрав дитину з музичної школи. До слова, так триває вже 2 роки, адже Тетянка грає на бандурі. Батько з донькою перейшли дорогу та прямували додому. Вони зупинились біля продуктового магазину, аби одягнути дитині куртку. Цю мить зафіксували камери стеження. Приблизно о 16:20 вантажівка врізалася у будівлю, розтрощивши її, розчавивши пішоходів.. 

Директор Хлопчицької школи Галина ШУМСЬКА розповіла, що 10-річна Тетяна вчилася на відмінно. «Зразкова дитина. Я коли писала пост допомоги Танічці, я б ніколи не подумала, що її прізвище має бути там. В мене Таня Качмар асоціювалася з олімпіадами, конкурсами, змаганнями – там її прізвище мало бути, а не у пості з банківськими реквізитами і проханням допомогти». 

У сім’ї Качмарів 3 дитини: 28-річна Марта, у якої діагноз ДЦП від народження; 22-річна Олена, яка є опікуном Марти; 10-річна Тетяна, що постраждала внаслідок аварії. Батьки і до трагедії ледь справлялись, аби максимально лікувати Марту.

Ще одне міркування. Я подумав про те, що якщо помирає водій, то й винуватця уже не будуть шукати… Але люди, які у цьому розуміються, переконали у тому, що три смерті ніхто нікому не подарує. Так чи інакше, але структура, якій належить машина-вбивця, буде покарана і хтось, хто випустив несправну машину в рейс, може сісти до в’язниці.

Роман ІВАНЧУК.  

Фото: ukrinform.ua

 

Люди, життя яких розділилося на «до» і «після»

Андрій РОГОВСЬКИЙ, 1984 року народження, водій вантажівки. Жив у Великих Мостах біля Сокаля. загинув на місці події.

Ольга КУЗЕНКО, 1974 року народження, жила в Новосілках-Гостинних. Загинула на місці події.

Володимир КАЧМАР, 1974 року народження, жив у селі Хлопчиці. Загинув на місці події.

Тетяна КАЧМАР, 2009 року народження. с. Хлопчиці. Перебуває на лікуванні.

Анастасія ПОПОВИЧ, 2005 року народження, с. Сусолів. Перебуває на лікуванні.

Роман ІВАНЧУК.

 

Того дня на дорогах Львівщини: троє осіб загинули, четверо – травмовані.

За цю добу на автодорогах Львова та області сталося 74 дорожньо-транспортні пригоди, три з них – із потерпілими, інформує відділ комунікації поліції Львівської області.

Того дня на дорогах Львівщини: троє осіб загинули, четверо – травмовані.

За наслідками інших пригод було складено 71 адміністративний протокол за порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна.

Роман ПОГОНИЧ.

 

Камери, які побачили страшну аварію

Самбірський район є першим в Україні, де створили районну систему відеоспостереження та відеореєстрації. Про роботу безпекових служб і співпрацю з місцевим самоврядуванням, зокрема у Самбірському районі, говорили сьогодні разом з керівниками обласних підрозділів ДСНС Львівської, Закарпатської, Івано-Франківської та Чернівецької областей та начальником штабу УОАЗОР ГУНП у Львівській області Дмитром КОБЕЛЬКО під час Форуму місцевого розвитку у Трускавці.

Голова Самбірської районної ради Віталій КІМАК нагадав слухачам, що протягом трьох років реалізовували проєкт зі створення єдиної системи відеоспостереження і відеореєстрації. «Поштовхом до реалізації цього проекту став Форум місцевого розвитку, під час якого презентували досвід Дніпропетровської області. Але унікальність нашого проєкту полягала в тому, що нам було потрібно знайти технічне рішення створення системи безпеки, яка включає в себе аналітичні та оглядові камери не в межах одного мегаполісу, а в межах цілого району. Приємно, що наш досвід поширився потім на території всієї Західної України», – наголосив Віталій Кімак.

Якраз завдяки цій системі ми й змогли побачити ті секунди аварії, яка розділи життя людей на «до» і «після».

Роман ПОГОНИЧ. 

Вас це може зацікавити

Залишити комментар