Навіщо біля супермаркета в Самборі встановлять шлагбаум?

SambirWZ
19

Навіщо біля супермаркета в Самборі встановлять шлагбаум?

В Самборі здійнявся несподіваний галас з приводу того, що власники Сільпо хочуть облаштувати автоматизовану систему обліку заїзду-виїзду  до торгового закладу. Як тільки така новина з’явилася у відкритих джерелах, простий обиватель, а заразом з ним і люди багаті, почали ґнирати, мовляв, навіщо це потрібно, якщо такого взагалі не має бути.

Ми попросили прояснити ситуацію керівника ТзОВ «Максим» Володимира Мурайка, бо це якраз і була його ідея. Над вирішенням проблеми паркування біля ТК «Макс» ми думаємо уже не один рік, сказав він. Проблема складна, бо на цій території може розміститися якихось 25 автомобілів. Проте, більше половини місць постійно зайняті орендарями чи власниками навколишніх крамниць, які здійснюють там торговельну діяльність і тримають у себе на очах свої автівки. Адміністрація неводнораз пояснювала цим підприємцям, що територія є, найперше, для покупців торгового комплексу, тобто клієнт повинен заїхати на територію, а, як правило, люди беруть немало товару, завантажити у власну автівку і виїхати. Для цього покупцеві достатньо години. Рух, безумовно, сприятиме пожвавленню торгівлі в «Максі». Як це буде відбуватися? Володимир Мурайко пояснив, що в’їзд буде облаштований системою обліку руху машин – паркомат, шлагбаум. Тобто, покупець, в’їжджаючи на територію біля магазину, отримує квиток з позначеним часом заїду, а перед виїздом, якщо затримався до години часу, то не оплачує нічого. Якщо більше години, то паркомат проведе додатковий розрахунок. Час перебування наразі організатори вказують в одну годину, однак, невиключено, що вивчивши це питання, збільшать термін перебування до півтора.

До речі, власники крамничок, що поруч, можуть не перейматися нововведенням, бо завезти товар у їхні магазини можна буде без проблем – тієї години чи півтори цілком вистачає для розвантаження. І ще одне. Чим довше (понад годину) буде стояти машина на місці паркування, тим вартість кожної наступної години зростатиме. Це для того, аби рух машин покупців був жвавішим.

Така система не є новиною, за нею працюють усі великі супермаркети, де є проблеми з паркуванням машин покупців. Володимир Мурайко підкреслив, що нововведення, а воно не з дешевих, поліпшить доступ покупців до торгових залів.

 

Роман ІВАНЧУК.

Вас це може зацікавити