Через ребуси газовиків до краю обурені платники Самбірщини 

SambirWZ
593
Щодня на сходах під дверима установи, яку газовики, очевидно, на сміх хтось назвав «Клієнтським простором», що майже в центрі Самбора на вул. Самбірчика, а також на тротуарі, самій вулиці безліч чоловіків, жінок. На щастя, навіть поставили одну лавку для терплячих.

У черзі тратять багато часу, щоб потрапити у простір та з’ясувати, що це за афера твориться в газовій структурі, плутанина в їхніх квитанціях. Вистоюють люди середнього віку, переважно пенсіонери, є й інваліди з міста, а також сіл. У більшості нерви здають…

Не дали пройти. Перестріли, звернулись до преси, як, мабуть, вважали, до останньої  інстанції, бо бачать по телевізору, які корупційні схеми викривають журналісти. Вони, безперечно, нададуть розголосу про проблему, але її належить вирішувати відповідним органам. 

Чого та яких тільки нарікань не довелося вислухати.

– Це жах, – нарікала старша жінка. – Знущання над нами. Я подаю одні показники, щомісяця справно оплачую за газ, бо навчена порядку, а мені в квитанції нарахували, що я тим олігархам, котрі заволоділи народним (і моїм) майном, винна 4 тисячі гривень. За що? Звідки вони взяли цю цифру? Хіба що з повали. Ото хочу вияснити. Мабуть, не дочекаюся, не витримаю. На мою інвалідність ніхто не зважає. Черга одна для всіх. Розумію їх. Всі злі, обурені. Треба якось вплинути на тих зажерливих, змусити їх не дурити, обкрадати народ, чесно нас обслуговувати. 

– Уявляєте, я в квартирі залишила немічного інваліда, – додала друга, що вже спустилась східцями. – Чотири години вистояла тут, а сама переживала, чи щось собі не зробить чоловік, бо безпомічний. Пощастило таки потрапити до того вузького простору. Сидять дві жіночки. На одного кожна тратить більше пів години. Потім через дві години перерва: очищають  приміщення, бережуть себе – це добре. І що я дізналася? Комп’ютер підтвердив, що регулярно сплачувала за газ, однак в них чомусь не відображені подані мною показники лічильника. Що, приміром, я можу подумати з приводу такої схеми?  Спритники штучно наганяють якісь борги. З бідних деруть останню сорочину. Ну де, де та обіцяна справедливість?..

Додамо: біда також у тім, що людям недостатньо пояснюють ситуацію, не інформують. Де щось замовчується, там, як відомо, не все чисто. 

Ось кілька думок. Анна Федербуш: «Щоденно така черга. Людям не вірно нараховують за газ. Цікавилась чому така черга. Всі обурені…». 

Любов Мосійчук: «Так, це правда…На жаль. З тими показниками та платіжками за газ повний безлад, і люди дарма вистоюють в довжелезних чергах, бо правда завжди буде на боці газконтори. В мене нещодавно сталася аналогічна ситуація – працівники вищезгаданої установи так “вправно “ пояснюють клієнту, що той іде додому з тим, з чим прийшов…

От така правда… А якщо подивитися в квитанції, то людина з кількома вищими освітами не зрозуміє того, що там надруковано…», 

Микола Матківський: «У Станіславові те саме. Чим більше нараховано (без наших фактичних даних) – тим більша сума буде за транспортування газу», 

Оля Шишлик: «Також стикнулась з подібним – подаю одне, показники не обробляють, нараховують інше. Але, зареєстрована на сайті. Тож можу бачити, що там робиться. Тобто, доводиться контролювати, чи показник оброблений, чи правильно до оплати, якщо ні – телефонувати… Деколи доводиться дзвонити декілька разів, щоб виправили. Та все ж, думаю, це краще, ніж стояти в таких чергах», 

Ольга Луцан: «Сьогодні прийшла туди, була 19!!! За 2.5 години якраз перед кварцуванням приміщення пройшла! Стоять різні люди, пенсіонери, вагітні, злі і замучені…, стоять на холоді, як заходять, то з тих нервів вже забувають, за чим прийшли і довго сварять працівників, а люди в черзі чекають… Та ще й роблять незаплановані перерви. І приймають лише двоє працівників замість чотирьох, як було раніше».

Невдоволені очима поглядають на ратушу Самбора, мовляв, могла б влада якось змусити газовиків краще працювати. На те вона і влада, господар території, однак на власників не вправі впливати. 

За коментарем редакція звернулась до керівника Самбірської філії УЕГГ «Львівгаз» Ореста Онищука.  

Він сказав, що  про напругу і невдоволення споживачів газу знає. Аби позбутись цього негативу, в «Клієнтський простір» у Самборі дали додаткових людей для роз’яснення, перевірки і приведення до норми фактичних показників лічильника із неправдивими у квитанції. Вони роблять перерахунок на користь споживача.

Також Орест Онищук зазначив, що всі щомісячно подані показники лічильників (не тільки із Самбора, а й зі всієї України) збираються у колцентрі, що в Полтаві. А вже звідси на місця приходять споживачам рахунки для оплати за спожитий газ. Зазвичай завищені. Це виправляємо при зверненні громадян.   

Микола СЕНЕЙКО.

Вас це може зацікавити

Залишити комментар