Халтура від супермаркетів

SambirWZ
4

Халтура від супермаркетів

До редакції усе частіше надходять скарги на роботу наших супермаркетів. Приходять в газету, бо, кажуть, що більше ніде йти, бо ніхто серйозно не займається проблемами споживачів. Найбільш поширені нарікання  – давні та несвіжі продукти. Один пан розповів, що купив рибу, приніс додому, а вона уже розкладається. Не полінувався, пішов віддавати зіпсоване. Зізнався нам, що гроші повернули відразу, навіть не сперечалися і не досліджували, чи покупець має рацію. Видно, самі знають, що риба не першої свіжості.  І друга біда: цінники на вітринах не відповідають цінам на касі. На касі, як правило, завищені. Мабуть, господарі маркетів сподіваються на те, що людина, згорнувши купу товару, не пам’ятає, що було на ціннику. Споживачі кажуть, що доводити свою правоту їм дуже складно. Дратує ще один факт. У п’ятницю, наприклад, ввечері, працює лише дві каси. Зважаючи на те, скільки покупців у такий час, то в черзі для розрахунку треба стояти довше, ніж товар вибирати. Ми наразі не будемо вказувати, про які супермаркети йде мова, але згодом не будемо вибачати торговельникам їхнього нехлюйства.

 

Роман ПОГОНИЧ.

Вас це може зацікавити

Залишити комментар